9 Ekim 2010 Cumartesi

Sanat Kafası - Erkekler Söyler Kadınlar Cover Eder

akıl fikir - 07.10.10 prş (74. hafta)





Sanat Kafası - Esme Madra, Ece Ekşi ve Tuğçe Altuğ / Kuramdan bağımsız turfanda fikirler






erkeklerin söylediği
ama sonradan kadınların ne hale getirdiği parçalar

cover meselesi

önce orjinalini
peşine de coverını dinleteceğiz sizlere

ve çalacağımız ilk parça

önce orjinali

big in japan - alphaville


ve kadın versiyonu

big in japan - guano apes (bu da kim be?)

alman progressive rock grubu guono apes
sandra da vokalistleri olur
1990da kurulan bir grup kendileri
("bu da kim" demeye kalmadı
kızlar beni duymuşlar gibi yanıtladılar hocam
)

Program sırasında çalınan bütün parçaları çalındığı sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ
(ama her halükarda listen.grooveshark'a girmenin bir yolunu bulunuz)


vw gelelim 2. parçamıza

önce orjinali
ki bu şarkıyı çok ama çok severiz

green grass - tom waits


gelelim sibel'e

green grass - cibelle

(hay ben seni
ben de 2 saattir "sibel" diye arıyorum lan
halbukimsi "cibelle" imiş
)


bu arada cibelle'in bu şarkısının klibi de izlemeye değer

(madem öyle
izleyelim bakalım
)




Program sırasında çalınan bütün parçaları çalındığı sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ
(ama her halükarda listen.grooveshark'a girmenin bir yolunu bulunuz)


ve 3. ve son parçamız

önce orjinali

wicked game - chris isaac

(bu şarkı enfes ötesidir hocam
klibinde oynayan hatun ise
başka bir diyardanmış da
geçiyormuş uğramış
)

ve hemen ardına da coverını dinleyelim

wicked game - pipilotti rist


aslında bir ses santçısı değil kendisi
video art sanatçısı
isviçreden
(şarkı grooveshark'da yok diye hayıflanırken
şarkıyı groove'a kaydeden elemanın ismini değiştirip eklediğini farkettim hocam
"i am victim of this song" diye kaydetmiş amcam ya da yengem
"allahın var mı lan senin bu şarkı" demiş yani öztürkçesi
harbiden allahsız bir eda ile söylemiş şarkıyı pipilotti rist ablam
aşık olanın allahı da olmaz demek istemiş sanki
haklı galiba hocam
ne dersin?)


çok ama çok severiz kendisini
öyle böyle değil
parçayı dinleyin
siz de bize hak vereceksiniz
(gerçekten de sevilmeyecek gibi değil hocam
hele o "aşık oldum lan a. koyim" derkenki çığlıkları inanılmaz)


ve son olarak bizden bir parça, esme ve ece (ya da tuğçe)

önce orjinali
esme'den

ve coverı
benden (ece ya da tuğçe)

(kızlar bir iki saniye bi sesler çıkarttı
ama müzik fakiri olduğumdam ne sesidir anlayamadım hocam)


Program sırasında çalınan bütün parçaları çalındığı sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ
(ama her halükarda listen.grooveshark'a girmenin bir yolunu bulunuz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder