11 Ağustos 2010 Çarşamba

Şu Bi Dap - Jülide Özçelik

akıl fikir - 10.07.08 Perşembe - (BÖD)*

Şu Bi Dap - Ceylan Ertem - Türkiye'den Kadın Caz Müzisyenleri

(şu bi dap myspace sayfası için tıklaman kafi hocam)

(allaaa, şu bi dap'ta konuk jülide özçelik uleynn, heyooo)

jülide özçelik myspace sayfası www.myspace.com/julideozcelik

kendinle kalırsın - jülide özçelik

senin tarzını tülay german'a benzetiyorum ben - ceylan jülide'ye


bırakın eşimi, kayınpederim, kayınvalidem bile beni çok destekledi,
evliyim, 2. çocuğumu dünyaya getirdim

jülide almış eline hançeri beni bıçak manyağı yaptı darbeleriyle sağolsun, ceylan

çok teşekkür ediyorum bahadır'a

eşinin adı da bahadır imiş,
e kızım bi dur
valla brutustan betersin
, ceylan

nisan valsi şarkısı kızı nisan için yazılmış

benim şu an çalıştığım istanbul 12 adında bir grubumuzda var

albümü kendi imkanları ile maaile çıkartmışlar
o nedenle promosyon yapacak para kalmamış



jülide; türkiye'den en beğendiğin kadın caz müzisyenleri kimler peki?

** sibel köse


** elif çağlar


** sibel gürsoy


** seni (ceylan ertem)


** sezgi (olgaç)


** özge (pınar)


ve
** sema'yı (özcan) sayabilirim ilk etapta
(sema özcan'ın fotoğrafını bulamadım hocam)

böyle saçmalıklarla hala uğraşıyoruz
(e akıllı kızsın mühendis mimar olsaydın ya şarkıcı olacağına diyenleri kastediyor
kendi yaptığı iş için dıştan görünüşte modern görünen ama içten içe mutaassıp
olan insanlar için kullanıyor bu ifadeyi jülide
)

mesela bir teyze olur konuşuruz
sohbetim çok tatlı çok sevimli gelir
sonra ne iş yaptığımı sorar
müzikle uğraştığımı, şarkı söylediğimi belirttiğimde bir "hmm" çekerler, jülide

ben ölüp gittiğimde hoş bir sada bırakayım ardımda, albüm satmasa da olur,
ticari düşünmeden yapılmalı gönülden geçenler bence
ama herkes maddi kaygı peşinde
albüm mü yaptın ama albüm satmaz ki diyorlar
e satmasın - jülide

sıradan bir gün - jülide özçelik

burdan yönetime sesleniyorum programı 2 saate çıkartın - ceylan ertem

anneme teşekkür ediyorum
ufak farelere (çocuklarını kastediyor) baktığı için - jülide

Program sırasında çalan tüm şarkıları çalındığı sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ
(hocam ilgili linkte Jülide'nin grooveshark'ta yer alan bütün şarkıları mevcut)





* BÖD: Blog Öncesi Dönem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder