29 Ağustos 2010 Pazar

Hikayenin Kadın Hali - Birsen Tezer

akıl fikir - 04.03.10 prş (43. hafta)

__________________ DİLOŞ ÖZEL __________________




Hikâyenin Kadın Hali - Ayşe Gül, Çiğdem, Fulya, Ezgi, Özlem / Çoğu zaman
kadınlar, arasıra erkeklerle kadınlık ve erkeklik üzerine sohbetler





balıkesir - birsen tezer (şarkıları dinlemek için en aşağıdaki linki tıklayınız)
söz müzik: zafer cınbıl
(seni sevdiğimdendir gelirim bu yere
dağlar bilmez bağlar bilir
orman bilmez başçeşme bilir
)
(enfes, enfesamente bir şarkı)

Programda çalınan tüm şarkıları çalındıkları sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ



konuk birsen tezer imiş ulan
aboreyyyy

ayrıca
naim dilmener
ve
kamer diyarbakır'dan ayşenur gedik konuklarımız

zafer cınbıl'ın "organic şarkılar" isimli çalışması çıktı
herkese tavsiye ederim, birsen





ilk elde senin tarzında müzik yapan hangi kadın sanatçılar var?
jehan barbur var
julide özçelik var,
(ki julide'yi bende de olan "caz istanbul" albümünden ve o albümdeki eşsiz "bugün neden gelmedin"den
jehan'ı da yine "hikayenin kadın hali"nde çalan "leyla"dan biliyorum ben
hocam)

açık radyo günlüğünde Jülide Özçelik için TIKLAYINIZ


açık radyo günlüğünde Jehan Barbur için TIKLAYINIZ

aşk bu değil - birsen tezer (şarkıları dinlemek için en aşağıdaki linki tıklayınız)

Programda çalınan tüm şarkıları çalındıkları sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ

yılbaşı programında sizi çalmış ve sizden bahsetmiştim
(hatırlamaz mıyım hocam
ben de o gün dinlediğim bütün şarkıları boca etmiştim bloguma
buyur istersen burdan bak
)

sizin bodrum zamanlarınız

bodrum'da iken birsen'e heryerde rastlayabilirdiniz
mavi'de birsen
kedi'de birsen
pazarda karşınızda birsen
belki balıkçılar kahvesinde birsen, ayşenur

bülent ortaçgil ile ortak çalışmalarınız da var
bir düet yaptık
bir de kimselerin bilmediği bir reklam cıngılımız var
ortaçgil çağırmıştı beni düet için ve ben de havalara uçmuştum
şimdi de yorumluyorum aslında ortaçgil şarkıları

çığlık çığlığa - birsen tezer (şarkıları dinlemek için en aşağıdaki linki tıklayınız)
şarkı aslen bülent ortaçgil'e ait
(seni sevdğimden beri
sesler değişti
renkler değişti
)


Programda çalınan tüm şarkıları çalındıkları sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ

o finaldeki çığlığı nasıl attığımı düşündüm şimdi
hangi geceydi diye anımsamaya çalılştım
bodrum mavi'de idi
ve sene 1998 idi
bunu biliyorum, birsen

kalan müzik'ten çıksın istiyordum "cihan" albümünün
hasan saltık sağolsun kabul etti
erkan oğur ve asu maral beni önermişler ona


kapakta tam istediğim gibi oldu
görünce inanamadım
kapak tasarımını yapan ....
ben bu eskizleri sizin şarkılarınızı dinleyerek yapıyorum dedi

albüm adının "cihan" olması hikayesi
bir anda aklıma geldi
ve "cihan" oldu

cihan
hem oğlumun
hem kaybettiğim arkadaşımın adı

birsen tezer'i nasıl konuk ederim
pek çok davet alıyordur diye düşünürken
kendisini dinlemeye gittim
ordaki samimiyetini içtenliğini görünce de
ara verdiği sırada yanına gidip bu dileğimi söyledim
o da "tabii, olur" dedi
ve şu anda yanımızda, fulya (sanırım, onun sesi gibi)

bilsen - birsen tezer (şarkıları dinlemek için en aşağıdaki linki tıklayınız)

Programda çalınan tüm şarkıları çalındıkları sıra ile dinlemek için TIKLAYINIZ


ps: Üstteki linkte Birsen Tezer'in yalnızca bu programda çalınan şarkıları bulunmuyor hocam. Birsen Tezer'in grooveshark'ta yer alan bütün parçalarını da ekledim.

Sırası ile şarkılar şöyle

** Balıkesir
** Aşk Bu Değil
** Çığlık Çığlığa
** Bilsen
** Çal Kapımı
** Değirmenler
** Sus Pus
** İstanbul
** Di Gel Yanıma
** Seher Vakti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder