4 Temmuz 2011 Pazartesi

Mithat Sancar'la Meo Voto 08.06.11 - Inti Illimani



akıl fikir – 08.06.2011 (109. hafta)







Mithat Sancar'la Meo Voto






Programı dinlemek için TIKLAYINIZ



Her Çarşamba 09:00 - 09:30 arası AÇIK RADYO'da
Açık Radyo ŞİMDİ VE BURDA



. seçim
çok az kaldı
bir önceki yazımda oyumu nasıl kullanacağımı ifade etmiştim
son yazımda da bu konuyu detaylandırdım

367 / 330
330 altına düşerse meclis kliltilenir "asılsız" söylemi

226, salt çoğunluk için gereken rakam

. almanya seyahatim / seyahatlerim
göçmenler / darbe sonrası
özal dönemi
cem karacanın geri dönüşü ile simgeleşen geri dönüşler (aaaa, bu neki?)

ben orda iken şililier de gelmeye başlamıştı almanyaya

hatta ünlü şilili grup inti illimani (wkpdia)ve (listen.grooveshark) bunu "dünyanın en uzun turnesi" olarak
adlandırmıştı bu durumu, ömer abi

o zaman
bir inti illimani
ya da leman samdan "sürgün her yerde" mi dinlesek? mithat bey

top volkanda, ömer abi
(top toplayıcı da burada ömer abi, anvrz !!)



yazıda anlattığım adam birkaç gün
kadın ise 5 gün kadar önce gelmişti
isimlerini kendileri için problem olacağı için zikretmiyorum
o kadar çok dava açılıyor ki
basına haber olmayan çok sayıda dava var

refah mültecileri de olabilir aralarında

bu nedenle ben bağımsız adaylara / blok adaylarına oy vereceğim
her oy bu sızıyı azaltacaktır kanaatindeyim

sürgün her yerde - leman sam
(biz de inti illimani ekleriz o halde, anvrz)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder