4 Temmuz 2011 Pazartesi

Alp Ulagay'la Spor 17.06.2011 / Dirk Novitzki



akıl fikir - 17.06.11 cuma (110. hafta)






Alp Ulagay'la Spor






Programı Dinlemek için TIKLAYINIZ



Her Cuma 09:30 - 10:00 arası AÇIK RADYO'da
Açık Radyo ŞİMDİ ve BURDA



. tff olağan genel kurul
29 haziran
adaylar
. göksel gümüşdağ, ibb başkanı
ve emine erdoğanın kayın biraderi
. mehmet atalay

bu 2 aday da beni düş kırıklığına uğrattı
ne sporu bilirler
ne de presentabllar
tek güvenceleri başbakandı

3. aday mehmet ali aydınlar
ve onu destekleyen gs/bjk/ts
ilginç bir durum

. basket
bu akşam 6. maç var
gs - fb
tahminlerin de ötesine geçerek seri 6. maça uzadı
belki 7 . maça da uzayacak

bitmeyen basket sezonu

salı akşamı
son maçın bitimine saliseler kala ship'in basketi ile maçı 72 - 71 alan
galatasaray




(ahh ayşe ah, hocam bu feneri biz bu seride 2 defa yendik 2sinde de ben maçı filan unutmuşum, 2sinde de ayşenin evinde idim, hep de maçtan 1 gün sonra kazandığımızı öğrenince hemen bağlantıyı kurup o evde bir tılsım var gerçeğine ulaştım. Ama gel gör ki sahamızda oynadığımız ve kaybettiğimiz 6. maçda ayşe'nin evinde değildim, son çare onu da aradım ve bu tılsım ve galatasarayın şampiyonluğu buna bağlı meselesini de anlattım ama benim hakkımdaki düşüncelerinde derin kuşkuların uyanması dışında bir işe yaramadı ve sonuçta kaybettik, ama suç kesinlikle takımda değil bende, daha doğrusu benim maç sırasında doğru yerde olamamamda, ahh ayşe ay, anvrz)


bugüne kadar oynanan 5 maçı da
65bin kişi izledi

fenerbahçenin basketbol izlemeye gelmiş seyirci kitlesi

. nba
şampiyon dallas mavericks

pazar günü miami'deki maçı alarak şampiyonluğu 4 - 2 ile alan mavericks

sportmen / lider / centilmen nowitzki
geçen hafta da yüzüğü alsın diye totem yapmıştık
başarılı da olduk
(al işte bak, alp de söylemiş, totemsiz şampiyonluk olur mu abi, olmaz tabi, ahh ayşe ah, anvrz)


dallas, seri de 2 - 1 geride iken
3 maçı alıp 4 - 2 aldılar

böylece miamiden 2006 rövanşını da aldılar
o zaman 2 - 0 önde iken
peşpeşe 4 maçı yitirip 4 - 2 ile şampiyonluğu miamiye kaptırmışlardı

yiğiter uluğ'un değerlendirmesi
"çağımızın dervişi dirk nowitzki" (radikal)
nowitzki nin "masalsı" basketbol kariyeri
antalya macerası
yiğiter uluğ da yazıda bu konuyu yazmış



"gençken şampiyon olsam bu derece gelişemezdim
kaybettikçe daha çok çalıştı
m" demiş nowitzki

17 yıldır dallasda oynayan
ve ilk şampiyonluğunu kazanan jason kidd

. hidayet türkoğlu
kendini geçen sene diyete alması
"32 oldum ve her sene lige 20 yaşında gençler giriyor" demesi
djokovich de bunu yapmış ve bir hayli başarılı oldu
(hatta dün (3 temmuz 2011 pazar), ilk wibledon'unu da nadal'ı 3 - 1 mağlup ederek kazandı, anvrz)


. galatasaray
3 bomba transfer

atletico madridden
forlan
reyes
infralujji
(o bombalar da elde mi patladı nedir hocam, infralujji hariç öbür ikisinden şu 5 temmuz saat geceyarısı 00:46 saatine dek haber çıkmadı, anvrz)


akşam imkb'ye bildirilen, "3 oyuncu ile görüşmelere başlanmıştır" haberi

rob hughesun forlan değerlendirmesi geçen yıl yaptığı (ny times)
futbolcu kimliği dışında
sosyal konularla da ilgili olması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder