19 Mayıs 2011 Perşembe

Teşekkür (Çift Konuş)*



Bu sene didep kapsamında 26 Mart Cumartesi sabah 10:00 - 11:00 arası açık radyo'ya konuk olmuştuk hocam.
Ben ve Yeşillerden arkadaşım Ayşe (wordpress)

Geçen Pazar günü mayeşiller ailesi olarak ekolojik anayasa konferansı (yeşil gazete) için Cezayir konferans salonunda çay kuyruğunda iken "Mektup geldi mi?" diye sordu Ömer abi (Madra)
"Ne mektubu?" dedim ben de gayr-i ihtiyari
Meğer Ömer abi tüm didep katılımcılarına teşekkür mektubu göndermiş, onu soruyormuş. "Birkaç güne kadar gelir o zaman" dedi Ömer abi.

Yanındaki hanımefendi de dünya kazan kendi kepçe dolaşan, yediği içtiğini bile kendine saklamayıp (13 mayıs seyyare'sinde okuyacaksınız) gördüklerini de katarak hepsini açık radyodan bize anlatan Sezin Öney imiş.

Neyse efenim, konferans bitti. 2 gün sonra da (Salı günü) mektup geldi. Ömer abi yapmış gene yapacağını, gelen mektubu aynen aşağıya alıntılıyorum

"Sevgili Alper ve Sevgili Ayşe,

Dünyada düzenli günlüğü tutulan tek radyonun bizimki olması kuvvetle muhtemeldir. Böylesine ilginç ve bizim açımızdan gurur verici bir durumu yaratan Sevgili Alper'e benzersiz dostluğu, kendine özgü esprisi ve herşeyin üstündeki azim ve kararlılığı için ne kadar teşekkür etsek azdır. (Bu sonuncu özellik, anneannenden tevarüs etmiş olmalı!)

Öte yandan, Açık Radyo günlerinde bize bir de "ağır Açık Radyo dinleyicisi"ni ağırlama fırsatını verdiğin için de ayrıca teşekkür borçluyuz. Sevgili Ayşe'ye "vapurdan kız kaçırma" operetinin başrolünde yer aldığı ve stüdyolarımızla koridorumuzda içimizi açtığı için ne kadar mutlu olduğumuzu söylemeliyiz.

Sevgili dostlar, bu teşekkür mektubumuz sanki gemiyle okyanus aşırı posta ile gönderilmiş kadar gecikti ama kusurumuza bakmayacağınızdan eminiz.

Açık Radyo ahalisi adına
Sevgiler, selamlar


Ömer Madra"


Bu teşekkürü (yani benim şu an yazmakta olduğumu) mektup geldiği gün yazacaktım ama internet abla o gün komşuya gitmiş ertesi güne kadar da gelmedi.

Orhan abi'nin (Pamuk) çok iyi bilinen bir sözüdür, "Bir gün bir kitap okudum ve hayatım değişti"
Ben daha bir şey demiyorum hocam
Sadece Açık Radyo ahalisinin her ferdine (o sarı balık dahil) çok ama çok teşekkür ediyorum

a n a v a r z a

* George Orwell abime ve onun manyakowski romanı 1984'e selam çakmamak olmazdı şimdi
Hem benim şu yaptığım radyo dinleyip günlük yazmak işi sence de pek WİNSTONluk bir şey değil mi?!!?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder