5 Haziran 2011 Pazar

Mithat Sancar'la Meo Voto 11.05.11



akıl fikir – 11.05.2011 (105. hafta)







Mithat Sancar'la Meo Voto






Programı dinlemek için TIKLAYINIZ



Her Çarşamba 09:00 - 09:30 arası AÇIK RADYO'da
Açık Radyo ŞİMDİ VE BURDA




. araf
aysel tuğlukun konuşması (tklynz)
cehennem - cennet yakınlığına yaptığı vurgu
senin de bunun üzerine kaleme aldığın yazı, ömer abi (taraf)

. purgotary (araf) (wkpdia)
cehennemin kapı eşiği

"yakubun merdiven(ler)i" filmi (wkpdia)
vietnam gazisinin araftaki hali (imdb), (youtube / fragman)

"ilahi komedya" dante (wkpdia)
araftaki kişilerin sohbeti
selahaddin eyyubi bile var orda
sokrates'in yanında

. diyarbakırdaki cenaze töreni

. vatikan
1000 sene öncesi
araf, vaftiz edilmeden ölen çocuklar için oluşturuldu
2008de tekrar toplanan komisyon
ve 3 yıl sonucunda vardıkları karar
"bu çocuklar %90 ihtimalle zaten cennetlik"
batı medyasının bu kararı veriş şekli
"araf kaldırıldı"

"ben güzel günlerin şairiyim" diyen melih cevdet anday (tklynz)



YALAN


Ben güzel günlerin şairiyim
Saadetten alıyorum ilhamımı
Kızlara çeyizlerinden bahsediyorum
Mahpuslara affı umumiden...
Çocuklara müjdeler veriyorum
Babası cephede kalan çocuklara...

Fakat güç oluyor bu işler
Güç oluyor yalan söylemek
...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder