26 Mayıs 2010 Çarşamba

Sosyal Hareketler Gündemi - Hrant Dink Anmasından Sesler

akıl fikir - 26.05.10 çrş (55. hafta)




Sosyal Hareketler Gündemi - Atilla Aydemir ve Seçil Türkkan / Sosyal
hareketler ve sivil toplum kuruluşları

*** 20 ocak 2010 tarihli programın tekrarı olacak imiş **



hrant dink'in anmasından ses kayıtları dinleyeceğiz bugün



"faşizme inat, kardeşimsin hrant"
"gün gelecek, hesap dönecek, katil devlet hesap verecek"
"hrant için, adalet için"
"hepimiz hrantız, hepimiz ermeniyiz"
"öldür diyenler yargılansın"

"hrant dink'in arkadaşları
3 yıl oldu
3 koca yıl oldu
onu öldürtenler
"öldür" diyenler hala ellerini kollarını sallaya sallaya geziyorlar

"katili tanıyoruz, adalet istiyoruz"

biz intikam değil
adalet istiyoruz
adaletin hüküm sürdüğü bir ülke istiyoruz
hrant için, adalet için



"sevgili kardeşim hrant
-sırrı süreyya önder-
mahkemeciler
tescilli çakallar"




(arat'ın konuşmasının ntvmsnbc'deki video görüntüsü için tıklayınız)

"tuhaf bir ülke burası
-arat dink-
o üzüntümde bana şaşkınlığı yaşattınız
3 yıl sonra neredeyiz
3 yıl sonra hesabı sorulacak bir 3 yıl daha eklenmiştir
adalet adına ne olmuştur

babam öldürülmeden 3 gün önce bir yazı yazdı
beni valiliğe çağırdılar, 2 de istihbaratçı vardı
beni tehdit ettiler dedi

biz de mahkemeye sorduk
kim bunlar, valiliğe sor dedik
valilik 1,5 sayfa masal anlattı
mahkeme de "talep karşılnnmıştır" dedi
MAHKEME BİZİMLE DALGA GEÇMEDİ Mİ?!

ben dünyanın tüm camını çerçevesini
agosun cam çerçevesini
babamın büstünü kırmak, parçalamakl istiyorum
ben büstleri değil
insanları seviyorum

ama siz onları korkuttunuz 3 sene önce
asıl öyle kalabalık ve o şekilde vakarlı kalmak lazım

kafes operasyonu diye birşey çıktı medyada
bütün ülke biliyor mu bunu
MEDYA YAZDI MI BUNU?

"kışkırtılacak sayıda ermeni kalmamıştır" yazısı yargıtayın
babam hep anlatırdı bunu

biz 100 sene önce %20si idik bu ülkenin
bugün %0 1'i değiliz

100 yıl önce avdık
ŞİMDİ YEM OLMUŞUZ; YEM"

sari galin - knar

Knar Sari Gyalin - VidoEmo - Emotional Video Unity

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder